درود همراهان گرامیباارزوی سلامتی و تندرستی مثل همیشه برای شما بعد از چندماه دوباره فرصتی شد تا وبلاگ را سر وسامانی بدم .این روزها با امدن تلگرام دیگه تقریبا همه مردم معتادش شدند. شاید بصورت مجازی همه رو در کنار هم جمع کرده ولی در حقیقت و دنیای واقعی برعکس.بهر حال پیشرفت تکنولوژیه و از دست ما هم کاری ساخته نیست.ابانماه امسال همچون گذشته سرشماری وحوش شهرستان زاوه به همت محیط بانان شهرستان و ادارات مجاور و جمعی از دوستان طبیعت دوست انجام شد.خوشبختانه شهرستان از نظر تعداد و گونه های جانوری در سطح استان رتبه قابل قبولی داردو جای تشکر و قدر دانی دارد از ریاست محترم و پرسنل محیط زیست شهرستان که قبلا هم گفتم و دوباره هم تکرار میکنم که با امکانات کم از هر نظر توانسته اند بخوبی مدیریت کنند. چند عکس مربوط به همین سرشماری و چند عکس هم مربوط به کوهنوردیهای امسال برای شما تهیه کرده ام(جبران این مدتی که نبودم).امیدوارم مقبول افتد حیات وحش زاوه...
ما را در سایت حیات وحش زاوه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 1:03